5 Temmuz 2013 Cuma

Eğlenceli Diş Buğdayı Kurabiyeleri


01 Temmuz 2013 Pazartesi



Duru ve Deniz'in Diş Buğdayı Kurabiyeleri




Kurabiye süslemek benim için inanılmaz bir zevk.  Hele ki söz konusu olanlar baby shower ve diş buğdayı kurabiyeleriyse...

Meryem hanım benimle iletişime geçip Duru ve Deniz'in diş kurabiyelerini yapmamı istediğinde elimde bir çok sipariş olmasına rağmen kabul ettim..

Meryem hanım her şeyin çok renkli ve farklı olmasını istedi.  Klasik diş kurabiyelerinden olmamasını ve neşeli, eğlenceli ve bol renkli dişler istedi. Ehh  bende bu teklife bayıldım.  Hiçte kolay olmadı ve tek tek el emeği olduğu için epey zamanımı aldı sevimli dişler:) sonuç olarak sıradışı, güzel, bol renkli ve lezzetli kurabiyeler çıktı ortaya :)

Meryem hanım "tam da istediğim gibi, çok eğlenceli" deyince bütün yorgunluğum gitti :) Dişlerimle hem eğlendim hem de eğlendirdim daha ne isterim...

Duru ve Deniz'e uzun , sağlıklı ve  inci gibi dişler diliyor ve sizi eğlenceli, çılgın kurabiyelerle baş başa bırakıyorum :)































2 yorum:

  1. Canımcım inanılmaz guzel olmuşlar, degil saatler yillar versen yapamam. Ellerine sağlık:)
    Özlem ÇİÇEK ULUSOY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooook teşekkür ederim bitanem sevindirik oldum ;)öpüyorum seni sayın Ulusoy :D

      Sil