22 Haziran 2013 Cumartesi

Diş Buğdayı Cupcakeleri



06 Nisan 2013 Cumartesi


ALYA'NIN DİŞ BUĞDAYI CUPCAKELERİ



Canımın içi, melek kızımın minik incilerinin çıkması şerefine yaptığım browni tadında cupcakelerimiz... gerçekten de çok beğenildi. Beni tanıyan herkes bilir, görsellik kadar tadı da çok ama çok önemli...




Cupcakeleri çikolatalı ve portakal aromalı yapmayı tercih ettim. İçi ganaj dolgulu üzeri ise yine çikolatalı kremadan oluşuyor. Üzerini yine benim en çok tercih ettiğim Arjantin şekerleriyle süsledim.
Üzerlerindeki renkli yazıları da babamız hazırladı. bilgisayardan çıktı almak yerine kendi emeğimizle birşeyler yapmak istedik. çünkü bu bizim ve elbette Alya için çok özel bir anı olacaktı. Canımm eşime de bu güzel etiketleri yapıp Alya'ya da çok değerli bir hediye yaptığı için çok teşekkür ediyorum.



 

 
 
 






 




 
 
 
 













Alya'nın minik incilerinin çıkışına bu cıvıl cıvıl cupcakelerimiz de eşlik etti. Bebeğim, umarım hayatın da hep böyle rengarenk, tatlı ve cıvıl cıvıl olsun... Seni seviyorum minik kelebeğim...









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder