21 Haziran 2013 Cuma

Diş Buğdayı Kurabiyeleri



06 Nisan 2013 Cumartesi

 

ALYA'NIN DİŞ BUĞDAYI KURABİYELERİ


Merhaba! Daha önce bir çok özel güne eşlik etmeme rağmen itiraf ediyorum ki bu diğerlerinden çok  daha farklı bir heyecandı benim için. Kızım Alya,ilk dişlerini çıkardı ve elbette iş başa düştü :)  her zamankinden daha büyük bir mutlulukla prensesim için diş buğdayı kurabiyelerini hazırlamaya başladım.

Kurabiyelerimde diş  ve diş fırçası temalarını kullandım.  Üzerlerinde "Alya" yazan kurabiyelerimi  herkesin çok beğendiği  şekilde  tarçın ve zencefilli olarak hazırladım.





Diş fırçalarımızı pembe ve sarı renklerde hazırladık. yine her birine canım kızımın ismini yazarak Arjantin şekerleriyle süsledim.










 
Konsept diş olunca bu güzel kurabiyeleri diş şeklinde bir obje ve pembe tüller içinde misafirlerimize sunduk.   Sonuç mükemmel oldu.






 Diş kurabiyelerini çubuklu yapmayı tercih ediyorum. görselliğinin bu şekilde çok daha güzel      olduğunu düşünüyorum. elbette bu benim tercihim ama siparişlerimde nasıl istenirse o şekilde çalışıyorum. çünkü herkesin hayalindeki kurabiyeyi yapmayı seviyorum :)















Pembe fiyonk ve pembe tül kurdele ile süslediğim kurabiyelerim,   Alya'nın diş buğdayı partisine gelen misafirlerimiz için masamızda yerlerini aldı.


Bitanecik , canım kızıma çoook mutlu bir hayat ve inci gibi dişler diliyorum. Seni çok seviyorum bebeğim....

3 yorum:

  1. Canım bu şirin şeyler çok sevimliler.
    Seni tebrik ediyorum ve bu konuda daha da başarılı olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim, beğendiğine çok sevinim ;) umarım her şey güzel olacak...

      Sil
    2. diş şeklindeki objeyi nerden bulabilirim acaba kurabiyeleri koyduğunuzu

      Sil