15 Aralık 2013 Pazar

Çikolatalı Cake Pops


1 Ağustos 2013

KÜLLERİNDEN DOĞDU ....




 eveeetttt işte bir önceki pastamdan kalam pandispanyalarımın şekil almış son hali :)) bu aralar çok yoğun bir dönem geçiriyorum. doğumlar, doğum günü partileri, kına, nikah, diş buğdayı derken epey yoruldum tabi.... bu kadar yoğunluğun arasında evde en sevilen cake popsları yapmayı da ihmal etmedim. 



 

 dedim yaa, kalan pandispanyalarımı hiç ziyan etmem mutlaka ya cake pops yada truff olarak değerlendiririm. kalan ganajımı içine koyup bir güzel yoğurdum ve işte sonuç. mükemmel oldu , her zamanki gibi... üzerine de şeker hamurundan kelebekler kondurdum ki ... iyi ki de konmuşlar güzel bir görüntüye ulaştım. sizde cake popslarınızı istediğiniz gibi süsleyebiliriniz. sadece biraz yaratıcılık ve hayal gücü yeterli ;)




 bu kez eğlenceli olsun diye kornet külahlar da kullandım. bu şekilde yapması biraz zor olsa da görüntü süper oldu. çocuklarnızın doğum günleri için ideal bir sunum, mutlaka deneyin derim  ;)


yakında cake pops yapılışını aşamalı olarak fotoğraflıcam. o zamana kadar bu küllerinden doğan cake popsları seyretmeye devam :DD









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder