4 Aralık 2013 Çarşamba

Güllerin İçinden


30 Temmuz 2013

GÜLLER HAZIRLANIYOR


 Yine bir sipariş hazırlığı... hummalı bir gül çalışması.... aslında papatya olarak çıkılan yol, güle kısmetmiş :) benim öyle gelgitlerim vardır. zoru seviyorum yaa oturup elimle yapmak istedim, tek tek... siparişi veren Arzu hanım da zaten çiçek konusunu bana bırakmıştı. o halde istersem kaktüs bile yapabilirdim :)

şaka bir yana uzun zamanımı aldı bu güller... yapması, yapışması ve kuruması.... aşama aşama,yap, bekle, bitmiyor... çiçek konusunda kendimi geliştiricem çünkü gerçekten çoook zevkli. kim bilir belki de bu konuda eğitim bile verebilirim, neden olmasın, azim olayı ;) ben o kadar zevk aldım ki yaparken eminim bu işle uğraşmayı sevenlerde benimle aynı düşüncede olacaklardır...


siparişin tamamlanmasına doğru...



 veee ta taaaaaammmmm, yenilebilir çiçeklerim hazır :)

 akşam çiçekler yapraklarıyla buluşsun ve sipariş tamamlansın ;) siparişin son haliyle birazdan karşınızdayım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder