4 Aralık 2013 Çarşamba

Evlilik Yıldönümü Pastamız :)

17 Temmuz 2013 


 YUVAMIZ....






Benim için en önemli, en özel günlerden biri... 4 yıl önce bugün evet dedik birbirimize ve hep artarak devam etti aşkımız.. her geçen gün daha çok bağlandık... hayatının en önemli kararını verirken aslında en doğru kararını verdiğimi de görmek en büyük mutluluk...
iyi ki varsın sevgilim... iyi ki birlikteyiz.. seni çok seviyorum hayatımın aşkı....

şimdi aşkımızın en güzel meyvesi kızımız Alya ile her şey çok daha güzel... ne güzel bir aile olduk... bak her şey istediğimiz gibi... çok ama çooook şanslıyız :)

işte tam da bu duygularla koştum mutfağa... aldım elime malzemelerimi ve başladım pasta yapmaya.. hep sipariş mi yapacaktım bu sefer de kendimize çalıştım :) duygularımı en iyi anlatacak pastayı yapmak istiyordum. aşkım uyurken ben başladım sürpriz pastayı yapmaya :) ama ne sürpriz... ben pastayı bitirdiğimde sabah ezanı okunuyordu :) ehh bebekli pastacı böyle olur ;)


işte bizi tasvir eden pastamız. sonuç ortada ... dalların üzerinde bir kuş yuvası ve içinde anne, baba ve Alya... sıcacık sevgi dolu biz ve yuvamız.... ne güzel bir aile olduk diye boşuna demedim ben... kuş misali....

iyi ki biziz.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder